Pages Menu
Categories Menu

gry komputerowe co daja

Prowadzenie wirtualnego Book tour Jak promować swoje książki i zwiększenie sprzedaży

Zarezerwuj autorzy są na niekończącej się pogoni, aby promować swoje książki i sprzedawać swoje książki. Jednak, niestety, wiele z nich boryka się z tym. Znam to z pierwszej ręki, ponieważ wiele z moich klientów są autorami i przyjść do mnie o pomoc z ich sprzedaży książki. Plus, jestem autorem trzech książek i wiem, co trzeba, aby uzyskać sprzedaży książki dzieje.

Jednym ze skutecznych strategii marketingu książek, że większość autorów nie używać prowadzi Virtual Book Tour; za pomocą blogów jako pojazdu. Istnieje wiele sposobów, aby wykonała jeden, więc ten artykuł da wam kilka ogólnych wytycznych do naśladowania i można regulować, zmieniać i burzy mózgów dodatkowe pomysły na własne trasy.

I wielką rzeczą wirtualnej zarezerwować wycieczki jest to, że nie ma znaczenia, czy książka jest nowa, czy nie! Istnieje wiele autorów, którzy mają książki, które są kilka lat i ich wirtualnej Book Tour przynosi swoją książkę z powrotem do życia, generuje zainteresowanie książką wśród ludzi, którzy nie wiedzą o tym, gdy po raz pierwszy wyszedł, a sprzedaż rampy to znowu. Więc nie sądzę, ta strategia jest tylko dla nowych książek!

Oto kroki, które można wykonać, aby uzyskać zorganizowane Wirtualny Book Tour:

1) Stworzenie ram czasowych dla swojej trasy. może wynosić od jednego tygodnia do jednego miesiąca. A ty chcesz rozpocząć organizowanie go 1-2 miesiące z wyprzedzeniem dla skutecznego planowania.

2) Znajdź blogi, które docierają do publiczności chcesz kierować do swojej książki, i skontaktować się z właścicielami tych blogów. To może wynosić od 10 do miliona blogów! Ile blogów opierała się na www.kia-krakow.pl wycieczkę po prostu zależy od czasu musisz zrobić to zasięg i ile blogi są właściwe dopasowanie do tematu twojej książki.

Artykuł napisany przez: