Pages Menu
Categories Menu

gry komputerowe cda

7.) Dziękuje i wymienić blogów biorących udział w blogu całej trasie, ćwierkać linki do blogach robią się (iz) was, wymienić je na Facebook Fan Page, itp Robi wszystko to jest niezwykle ważne, ponieważ dajesz ekspozycję uczestniczące blogów do sieci społecznościowych, a to dobry biznes. Blogerzy, którzy uczestniczą na trasie robią ci przysługę, więc dając im trochę miłości „link” i ekspozycja jest tylko w prawo. ford focus nowy

8.) Rozważmy wysyłanie każdy blogger, którzy uczestniczyli w wycieczce dziękuję dar, kiedy to się skończy. Ponownie, pokazać im wdzięczność za ich czas, wysiłek i pomoc w promowaniu swojej książki!

W porządku! To jest ogólny przegląd, jak zrobić wirtualny Book Tour. Tak, mogę iść dalej i dalej z większą ilością pomysłów na przeprowadzenie udanej wycieczki i sposobów aby uczynić go bardziej skomplikowane (ale to może się kosztowne), ale to daje dobry punkt wyjścia. Podejście „bazowe” I pod warunkiem może Ci doskonałe wyniki tak długo, jak zaplanować z wyprzedzeniem i łączyć się z entuzjastycznymi blogerów, którzy są podekscytowani, aby wziąć udział w wirtualnym Book Tour. Powodzenia!

Lisa Orrell, The Promuj U guru, jest Branding w żądanie Ekspert marketingu i Certified Coach Sukces z ponad 20-letnim doświadczeniem. A dla wybranych klientów, ona również działa jako publicysta. Lisa współpracuje z małych firm, solopreneurs, ekspertami branżowymi, głośniki i autorów. Ona pomaga swoim klientom z ich Branding Pozycjonowanie, Marketing, PR, Book Marketing, Social Media i strategii sprzedaży. Plus, ona sama jest autorem 3 książek i głośnik profesjonalny i został przeprowadzony przez licznych mediów, w tym: NY Times, Wall Street Journal, Cosmo, WomenEntrepreneur.com, BNET.com, ABC, MSNBC i NPR.

Artykuł napisany przez: